Partylördag/mammas dag

Bilder:
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.


Bild 1. - Jag solar på dagen. Ordet "blekfet" har fått en uppenbarelse för mej.
Bild 2. - Jag är pepp som fan på fotboll och öl. Bira Bira Bira....Bärs Bärs BÄRS!
Bild 3. - Vi bildar lag. Par får inte vara i samma lag. (ja det var bara par)
Bild 4. - Fotboll in action. Det är såhär man ska spela "ÄKTA" fotboll. Utan dommare, på grus, allt tillåtet och inget tjafs om frikast, inspark, offside, hörna osv. Spelplanen anpassa sig efter hur långt bollen ville rulla liksom. Hardcore!
Bild 5. - Hejjarklacken Josef och mamma.
Bild 6. - Pissepaus. eller ölpaus.
Bild 7. - tss, tjejerna blev kvar efter pausen. De palla inte trycket, det var bara jag och veronika som höll flaggan och vårt kön i topp.
Bild 8. - Käk. Grillat på en gräsplätt i förorten. Den ni, den är lite speciell.
Bild 9. - Josef med sin "favvo"napp i munnen.


Har inte så mycket tid att skriva något mer MEN jag har all tid i världen åt min vackra mamma idag!

"Mamma, tack för att du är den BÄSTA mamman i världen! Allt du har gjort, så mycket du har ställt upp och som du har kämpat i livet är beundransvärt. Jag ser dej som en förebild och uppskattar alla dina bra egenskaper d.v.s att du är rättvis, ärlig, ödmjuk, givmild, rolig, spontan, vacker, snäll och att du ser inte hinder - bara möjligheter. För att bara nämna några få bra egenskaper hos dej. Jag älskar dej och uppskattar dej varje dag.
Du ÄR den bästa mamman. Inget snack om saken!"


Ringer den bästaste mamman snart!
puss o hej


Kommentarer
Postat av: Liselotte

Min älskade lilla gullunge. Mycket av min inspiration och glädje kommer från dig. Du är en stor källa till ett positivt levnadssätt. Du tänker alltid på dina nära och kära, födelsedagar och presenter. Jag känner mig verkligen som en bra mamma när du säger det, trots att vi inte alltid har samma åsikter om allt. Vår kärlek känns så ärlig och äkta, vi kan visa våra känslor och vi bryr oss om varandra. Du skänker glädje till dina syskon också, peptalk och roliga kommentarer. Du är mån om att hålla ihop familjen. Det hedrar dig. Ni har så mycket bra egenskaper som ni delar med er av, och jag är tacksam för att ni är så olika, det är charmigt och det berikar era liv. Jag har blivit uppvaktad på Mors Dag, telefonsamtal, blommor och presenter. Jag älskar er så oerhört mycket, så nu tjuter jag igen, kan inte låta bli. Pussar och Kramar och massor av kärlek från mamma i Västervik.

2009-05-31 @ 12:45:08
Postat av: Liselotte

Ingen hårbild utlagd????

2009-05-31 @ 13:34:58
Postat av: Liselotte

Jag är förbannad, ja det är jag, på allt och alla. Odrägliga självupptagna människor gör mej grym och hänsynslös. Jag vill tvinga andra människor att bry sig om omvärlden istället för att smånynnande och självbelåtet gå omkring och tycka att de själv är världens centrum. Hej och Hå här har ni mig, jag som vet bäst, kan mest, och ingen kommer åt mig för jag är skyddad av en emotionell mur, Ha Ha Ha!!! Pissråttor och sociopater, använder andra att sko sig på. Utnyttjar och manipulerar. Livrädda för att man ska se innanför huden, herregud en sån katastrof. Lever efter motton som "ju fler kockar desto sämre soppa, ensam är alltid stark". Ni där ute som vill slippa dö ensamma och ångestladdade, se till att ni gör en medmänniska glad och lycklig. Det räcker ofta med ett litet ord, ett leende, en komplimang, eller en liten gåva, eller ett telefonsamtal. Jag slår vad om att det känns bättre när den stund kommer då man ska lämna detta jordeliv. Är människan av naturen lat och egoistisk? Jag vill inte gärna tro detta. Det är livet som formar en på vägen, en törn här ett slag där, sen har man lärt sig livets hårda skola. Men man har alltid ett val, man kan välja den väg som skänker andra människor lycka och värde. Det är alltid ett personligt val.

2009-06-01 @ 10:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: